RX F SPORT+
RX 500h
Информация за двигател
Хибрид2.4T HEV 24PH
4X4, 6 AT
2.4T HEV 24PH
4X4, 6 AT
2.4T HEV 24PH
4X4, 6 AT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
6 AT
184 г/км
8.1 л/100км
Цена за ниво
LEXUS RX
Излъчващ електрифицирана мощност и решителност, независимо от гледната точка. Интериорът преблага кокпит за водача „Tazuna“ и опционално тапицерия без кожа. За да „изпитате невероятното“, просто шофирайте новия RX 450h+ Plug-in Hybrid, RX 500h Performance Hybrid или RX 350h Self-Charging Hybrid и ще разберете какво имаме предвид.
ДЪРЗЪК ДИЗАЙН НА SUV ФЛАГМАН
Зашеметяващият и излъчващ лукс дизайн на RX е с изострени черти, но същевременно елегантен и динамичен.
RX 500H SPECIAL EDITION
За да отбележим 35 години Lexus, ние създадохме невероятния нов RX 500h Special Edition с ексклузивни 21-инчови колела и Piano Black акценти.
ПИОНЕРИ В ХИБРИДНАТА И PLUG-IN ХИБРИДНАТА ТЕХНОЛОГИЯ
Изберете четвърто поколение RX 350h Hybrid, авангардния RX 450h+ Plug-in Hybrid или вълнуващия RX 500h Performance Hybrid.
ФОКУСИРАНИРАН ВЪРХУ ВОДАЧА И TAKUMI
Благодарение на фокусирания върху водача кокпит „Tazuna“, включващ 14-инчов сензорен екран Lexus, вие ще можете да се съсредоточите върху пътя пред вас, но също така ще усетите майсторството на нашите майстори „Takumi“.
ЛУКСЪТ НА КАЧЕСТВЕНИЯ ЗВУК
Насладете се на специално изработената премиум съраунд звукова система Mark Levinson® с 21 високоговорителя, докато климатичният контрол S-Flow подобрява вашия комфорт.
СПОКОЙСТВИЕТО, НА КОЕТО ДА СЕ НАСЛАЖДАВАТЕ
Lexus Safety System + ви дава възможност да имате усещането за свой собствен навигатор. Системата за предотвратяване на сблъсък вече може да разпознава мотоциклети през деня и пешеходци през нощта.
Информация за двигател
2.4T HEV 24PH
4X4, 6 AT
2.4T HEV 24PH
4X4, 6 AT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
6 AT
184 г/км
8.1 л/100км
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
6 AT
184 г/км
8.1 л/100км
Цена за ниво
Информация за двигател
2.5 TNGA HV 25H-
4X4, е-CVT
2.5 TNGA HV 25H-
4X4, е-CVT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
25 г/км
1.1 л/100км
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
25 г/км
1.1 л/100км
Цена за ниво
Информация за двигател
2.5 TNGA HV 25H-
4X4, е-CVT
2.5 TNGA HV 25H-
4X4, е-CVT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
25 г/км
1.1 л/100км
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
25 г/км
1.1 л/100км
Цена за ниво
Информация за двигател
2.5 TNGA PHEV 25PH
4X4, е-CVT
2.5 TNGA PHEV 25PH
4X4, е-CVT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
143 г/км
6.3 л/100км
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
143 г/км
6.3 л/100км
Цена за ниво
Информация за двигател
2.5 TNGA PHEV 25PH
4X4, е-CVT
2.5 TNGA PHEV 25PH
4X4, е-CVT
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
145 г/км
6.4 л/100км
Задвижване на колелата
4X4
Трансмисия
е-CVT
145 г/км
6.4 л/100км
Цена за ниво
Легенда
POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/bg/bg?modelId=ac7ecf2e-0f39-4e44-86b2-9db3e1ce6577
ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРИ ПО-НИСКА СКОРОСТ
Когато потегляте и при по-ниски скорости, мощният електромотор на предния мост (и на задния при моделите със задвижване на всички колела) задвижва RX 350h използвайки електрическа енергия, осигурена от батерията. В този случай се наслаждавате на почти безшумно и 100% електрическо шофиране на кратко разстояние.
ПОЧТИ БЕЗШУМНИ ПРИ РАВНОМЕРНА СКОРОСТ
Самозареждащите се хибриди на Lexus са тихи и гарантиращи спокойствие при шофиране. При по-високи скорости 2,5-литров бензинов двигател се включва тихо и хармонично, като получава помощ от електромотора(ите), когато е необходимо. Когато двигателят работи в оптимални режими, излишната мощност може да се използва за зареждане на батерията. Наред с понижените емисии и разход на гориво, това почти перфектно разпределение на задвижване от ДВГ и електрически мотор е основа на изключителното удоволствие от шофирането, характерно за RX 350h.
БЪРЗО ЛИНЕЙНО УСКОРЕНИЕ
Самозареждащите се хибриди на Lexus са забавни за шофиране. Когато ускорите рязко, мощността на електромотора(ите) моментално допълва тази на 2,5-литровия бензинов двигател на RX. Заедно те осигуряват силен прилив на въртящ момент, създавайки бързо линейно ускорение, точно когато имате нужда от него.
РЕГЕНЕРАТИВНО СПИРАНЕ, БЕЗ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ВЪНШНО ЗАРЕЖДАНЕ
При намаляване на скоростта, движение по инерция или когато спрете, бензиновият двигател често се изключва безшумно. При спиране или когато отпуснете педала за газта, регенеративното спиране използва кинетичната енергия на вашия автомобил (която се загубва при конвенционалните автомобили). RX 350h я преобразува в електрическа енергия, която съхранява в батерията на хибридното задвижване, заедно с тази, генерирана при шофиране. Това означава, че никога не се нуждаете от зареждане от мрежата.
Нашето Lexus Plug-in хибридно задвижване съчетава предимствата на 4-то поколение Lexus Self-Charging Hybrid* и технологията на Lexus Electric Vehicle (EV). „Плюсът“ в името на RX 450h+ идва да отбележи присъствието на изключително мощната литиево-йонна батерия на автомобила и големия пробег в чисто електрически режим EV. И за разлика от конвенционалния plug-in хибрид, когато батерията е изтощена до определено ниво, Lexus RX 450h+ преминава към високоефективен Lexus Self Charging Hybrid режим, като зарежда батерията, докато шофирате.
EV РЕЖИМ
Селекторът с четири режима на RX 450h+ гарантира, че пътуването ви винаги е плавно и забавно. Настройката по подразбиране за EV увеличава в максимална степен използването на батерията, което ви позволява да пътувате с чисто електрическо задвижване на разстояния до около 70 км (комбиниран цикъл, до 90 км в града). Грижа за захранването има авангардна литиево-йонна батерия с капацитет от 18,1 кВтч. Така можете да се насладите на почти безшумно и изцяло електрическо шофиране със скорост от до 135 км/ч.
УСКОРЕНИЕ ПРИ ПОИСКВАНЕ
В режим Auto EV/Hybrid и в зависимост от това колко силно подавате газ, мощният бензинов двигател оживява и осигурява бързо линейно ускорение точно когато имате нужда от него, като ви позволява да достигнете 100 км/ч само за 6,5 секунди.
ЗАРЕЖДАНЕ В ДВИЖЕНИЕ
Ако спешно трябва да заредите батерията си, например за да шофирате в зона с нулеви емисии, можете да използвате режима за зареждане на батерията, използвайки бензиновия двигател.
ОПИТ ОТ 2,5 МИЛИОНА ПРОИЗВЕДЕНИ ХИБРИДА
Благодарение на технология на Lexus за самозареждащи се хибриди от 4-то поколение, ако нивото на заряд на батерията спадне, докато сте в режим EV или Auto EV/Hybrid, системата ще превключи към високоефективен хибриден режим, позволявайки ви да се наслаждавате на пълната мощност на автомобила отново.
ЗАРЕДЕТЕ У ДОМА ИЛИ НА ПЪТЯ
За да разчитате на максимален пробег и динамика при чисто електрическо задвижване EV, заредете батерията на вашата собствена домашна станция за зареждане на Lexus или на обществена система за зареждане. Приложението Lexus Link+ ви показва местоположението, наличността и дори цената на километър на станции в цяла Европа.
* Данни по WLTP. За повече информация относно новия тестов метод WLTP, моля, посетете: www.lexus.eu/wltp#nedc
** Пробег по WLTP
WLTP е официален тест, записан в лабораторни условия (23°C, климатичен контрол изключен, на динамометър), който позволява на клиентите да сравняват различни електрически (BEV) модели въз основа на едни и същи критерии. Всички BEV ще показват разлика между WLTP и действителния пробег. Въпреки че данните по WLTP са стандартни, показаните пробег и ефективност ще варират в зависимост от индивидуални фактори и разбирането им може да помогне на клиентите да оценят напълно своя автомобил.
За да отбележим 35 години Lexus, избрахме да създадем ексклузивен SUV флагман. От пръв поглед ще усетите е RX 500h Special Edition е специален. Уникалните 21-инчови алуминиеви колела с 5 двойни спици и покритие в пиано черен лак, допълнени от предни, странични и задни лайсни също в пиано черно, придават истинско усещане за характер на този автомобил. Всичко това е допълнено от впечатляващи възможности за цвят на каросерията F SPORT.