1. Owners
  2. Maintenance
  3. Recall

СЕРВИЗНИ АКЦИИ

ПОЛУЧЕТЕ ПОСЛЕДНИТЕ АКТУАЛИЗАЦИИ ЗА СЕРВИЗНИ АКЦИИ, КОИТО СА ЧАСТ ОТ НАЙ-ВИСОКИТЕ СТАНДРАТИ ЗА ГРИЖА ЗА ВОДАЧИТЕ НА LEXUS. 

АНГАЖИМЕНТИТЕ НА LEXUS ЗА УДОВЛЕТВОРЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ

Ние от Lexus се гордеем с нашия ангажимент към висококачествения процес на производство от световна класа и водещо обслужване на клиентите в бранша. Нашият ангажимент да „приемаме всеки клиент като гост у дома“ не е просто обещание, което даваме, това е обещание, което възнамеряваме да продължим да спазваме.
Ако имате някакви въпроси или притеснения относно вашето превозно средство, препоръчваме ви да се свържете с вашия дилър на Lexus, който ще направи всичко възможно, за да осигури най-доброто изживяване. В случай че поради каквато и да е причина даден проблем не бъде разрешен до ниво на ваше удовлетворение, ние разполагаме със специален отдел за удовлетвореност на клиентите, за да отговорим бързо и ефективно на вашите нужди. Освен че помага за уреждане на недоразуменията, отделът Customer Satisfaction може също така да предостави информация за продукта, да отговори на всякакви въпроси и да координира пътната и аварийна помощ.

СЕРВИЗНА АКЦИЯ ЗА ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ TAKATA 

Като част от отдадеността на Lexus по отношение качество и безопасност, Lexus разширява тези сервизни акции изтегляния, като включва някои системи за надуване на въздушните възглавници Takata в автомобилите.
 
В Lexus безопасността на нашите клиенти е наш приоритет номер едно, поради което непрекъснато наблюдаваме функционирането на нашите автомобили с помощта на редица източници. Ако разберем че определен компонент или аспект на нашите превозни средства, не отговаря на нашите строги стандарти, ние предприемаме подходящи действия, както направихме в този случай.

Автомобилите в Европа са Lexus SC, IS, ES и GX произведени между декември 2000 година и декември 2011 година, както и Lexus ES 350, GX 460, IS кабриолет, IS 350/250, IS-F и LFA между януари 2009 година и декември 2013 година – казусът касае системата за надуване на възглавницата. 

С клиентите се свързва националният дистрибутор в съответната страна. Смяната на въздушната възглавница се извършва безплатно за клиентите. Междувременно, ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с вашия национален дистрибутор или алтернативно с местния дилър на Lexus.

В засегнатите превозни средства може да възникне дефект, касаещ безопасността, при някои надуваеми възглавници на Takata поради влошаване на качеството на сместа осигуряваща надуването, което може да случи след продължително излагане на висока влажност, високи температури и често движение при висока температура. Това може да доведе до пробив на системата за надуване, когато въздушната възглавница се задейства.

Ако с вас са се свързали от Lexus относно сервизна акция или имате основания да смятате, че вашият автомобил може да бъде включен в сервизна акция, можете бързо да разберете повече, като използвате нашата проверка за акции в три стъпки по-долу. За да разберем дали вашето превозно средство е включено в кампанията за въздушни възглавници Takata, ние разработихме прост процес, описан по-долу.

Проверка за акция