КОНЦЕПТУАЛНАТА СЕДАЛКА НА LEXUS

Седите ли удобно? Защото дизайнът и конструкцията на Кинетичната седалка на Lexus изглежда, че ще предопредели принципите на създаване на автомобилни седалки в бъдеще. Дори нишките в седалката са революционни: 4 пъти по-здрави от стомана, а същевременно по-гъвкави и от найлон. Тя направи своя дебют по време на Автомобилното изложение в Париж през 2016.

СЪЗДАДЕНА ДА ОСИГУРИ КОМФОРТ В ДВИЖЕНИЕ

При хората функцията на гръбнака е да стабилизира главата, като позволява на таза и гръдния кош да се въртят в противоположни посоки, свеждайки до минимум движението на главата, дори при ходене или джогинг.

За да бъде пресъздадено това движение в седалките на автомобила, възглавницата на седалката и облегалката са предназначени да реагират кинетично, както на теглото на пасажера, така и на движението на автомобила. Простото седене на седалката намалява движението на главата и стабилизира видимостта на пътника.

Тапицерията на седалката е паяжинна структура, която започва от центъра. Мрежата приляга отлично на формата на тялото, разпределяйки равномерно тежестта на тялото, така че водачът или пасажерът да могат да седят удобно по-дълго време.

ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПОЕМАНЕ НА НЕРАВНОСТИТЕ

Центърът на облегалката е на височина на раменете, което предизвиква въртеливо движение на гръдния кош около оста на седалката. Това отново помага за стабилизиране на главата и осигурява перфектна опора. Седалката е по-тънка, което прави автомобила по-лек.

Връзките на паяжината са изградени от синтетично влакно, наречено Qmonos ™ - от японската дума "kumonosu", което означава "паяжина". Основният компонент е протеин, създаден чрез микробна ферментация. Qmonos ™ е толкова силен, че само 1 см в диаметър от мрежата ще бъде достатъчно здрав, за да спре джъмбо джет по време на излитане или кацане.