ВРЪЗКИ ЗА БЪРЗ ДОСТЪП

Условия за ползване на платформата на Lexus

Въведение

Нашата платформа „Платформа“ се отнася за мобилните приложения на Lexus, както и за всички уебсайтове или портали на Lexus, включително, но не само, приложението LexusLink+.

Тези условия за ползване „Условия за ползване“ се прилагат за Платформата и съдържанието, Услугите, приложния софтуер и т.н., предоставени на Платформата, както и за създаването и използването на вашия „Акаунт“.

С използването на Платформата и всеки друг свързан уебсайт, където са приложими тези Условия за ползване, вие се съгласявате със следните условия с Тойота Балканс ЕООД, бул. Цариградско шосе 163, гр. София, България и Toyota Motor Europe NV/SA, Avenue du Bourget/Bourgetlaan 60, 1140 Брюксел, Белгия  “TME”, които са отговорни за Платформата и се наричат в тези Условия за ползване “ Lexus”, „Ние“, „Нас“ и „Наши“.

Първо трябва да прочетете и приемете тези Условия за ползване, които представляват правно обвързващо споразумение между вас и Lexus, за да:

  • имате достъп до и да използвате Платформата;
  • абонирате за допълнителни услуги „Услуги“; и
  • да можете да отворите и използвате вашия акаунт.

 

С приемането на настоящите Условия за ползване вие също така се съгласявате, че използването от ваша страна на Платформата или Услугите, може да се управлява от отделни условия за ползване или правила и условия от други доставчици на услуги „Доставчик(и) трета страна“, които с настоящото вие също приемате. Доставчик трета страна, достъпен пряко или непряко чрез Платформата, може да Ви предложи продукти и Услуги чрез Платформата. Ако използвате Платформата, Услугите и/или Приложението на трета страна-доставчик, се счита, че сте приели приложимите условия за използване или правилата и условията на тази трета страна-доставчик.

Освен това, някои Услуги, предлагани в рамките на нашата Платформа, може да включват специфични условия за използване и/или бележки за поверителност, които може да се прилагат. Приканваме ви горещо да се консултирате с тях, когато използвате такива услуги.

 

Раздел 1 – Акаунт и общи разпоредби

1.              Достъп до и използване на Платформата и Вашия акаунт

Ако отворите и използвате Акаунт, вие носите отговорност за поддържането на поверителността на вашия Акаунт и свързаната с него парола, както и за ограничаване на достъпа до устройството(ата), през които осъществявате достъп до вашия Акаунт (например вашия компютър), за да предотвратите неоторизиран достъп до вашия акаунт. Вие се съгласявате да поемете пълна отговорност и носите отговорност за всички дейности, които се извършват под вашия акаунт или свързана парола. Трябва да предприемете всички необходими стъпки, за да гарантирате, че вашата парола, свързана с Акаунта, е поверителна и защитена. Трябва също да ни информирате незабавно, ако имате някаква причина да смятате, че паролата ви е станала известна на някой друг или ако паролата се използва или има вероятност да бъде използвана по неоторизиран начин.

Винаги можете да нулирате паролата си, като отидете на страницата „Вход“ и щракнете върху връзката „Нулиране на парола“. След това ще бъдете помолени да попълните имейл адреса на вашия акаунт, след което ще получите имейл с инструкции за възстановяване на вашата парола и връзка, върху която трябва да кликнете. Щракването върху тази връзка ще ви отведе до страница, където трябва да изберете и потвърдите новата си парола и след това да кликнете върху „Промяна на паролата“, за да потвърдите промените. Имейлът с инструкции за повторно задаване на вашата парола може също да бъде задействан от център за обаждания или от член на отдела за поддръжка на клиенти чрез „Административния портал“.

Моля, уверете се, че данните, които ни предоставяте, са правилни, актуални и пълни. Моля също така да ни информирате незабавно за всякакви промени в информацията, която сте ни предоставили при откриването на вашия акаунт или след това.

Можете да получите достъп и да актуализирате голяма част от информацията, която сте ни предоставили, в областта „Моят профил“ на Платформата.

Lexus си запазва правото, винаги и по свое усмотрение:

  • да ви откаже достъп до Платформата;
  • да ви откаже откриването на акаунт и;
  • да прекрати или премахне вашия акаунт.

 

2.              Наличност

Ние ще се опитаме да осигурим непрекъсната наличност на Платформата и на вашия акаунт и комуникация без грешки. Въпреки това, поради естеството на Интернет, непрекъсваемият достъп без грешки не може винаги да бъде гарантиран.

Също така, Lexus може от време на време да спре или ограничи достъпа ви до Платформата и/или вашия акаунт във всеки спешен случай, поради технически причини (ремонт, поддръжка, подобрение и т.н.), поради причини, свързани със сигурността и/или за въвеждане на промени (нови съоръжения, услуги, приложения и т.н.), без да носи никаква отговорност. Ще се опитаме да ограничим честотата и продължителността на всяко такова спиране или ограничение.

Lexus може също да блокира или предотврати достъпа до вашия акаунт в случай на (предполагаемо) нарушение на поверителността/сигурността на вашия акаунт или злоупотреба с него.

Вие носите отговорност за избора на собствените си устройства, използвани за достъп до Платформата и вашия акаунт, както и за продуктите, Услугите или приложенията чрез Платформата, включително съвместимостта на такива устройства по отношение на софтуера и технологичната годност за получаване на Услугите. Вие също носите отговорност за поддържането на вашите устройства актуални, включително, но не само, чрез инсталиране на всякакви актуализации или нови версии, когато те са предоставени от Lexus.

 

3.              Достъп до и използване на Услугите и приложенията, предоставени или предлагани

a.       Услуги и приложения, предоставени или предлагани на Платформата

Чрез Платформата и чрез вашия Акаунт може да имате достъп до различни Услуги и приложения, които са ви предоставени или които можете да закупите или за които можете да се абонирате. Някои раздели от тези Условия за ползване може да са приложими за вас само в случай, че сте се абонирали за съответната услуга .

Възможно е някои Услуги, описани в тези Условия за ползване или на нашия уебсайт, да не са налични за модела автомобил, който притежавате и/или в региона, в който живеете. Можете да се консултирате с нашия уебсайт, за да проверите дали е налична услуга за вашия автомобил във вашата страна на пребиваване.

Също така определени Услуги и приложения могат да бъдат направени достъпни или предлагани чрез Платформа и чрез вашия Акаунт от доставчици на трети страни, различни от Lexus. Тези Услуги и приложения се споменават в Платформата и чрез вашия акаунт за ваше удобство. Те се предоставят под изключителната отговорност на доставчиците на услуги трети страни. Ако искате да получите достъп, да закупите или да се абонирате за такива Услуги и приложения, може да се наложи да приемете условията за използване на тези доставчици трети страни.

 

b.       Услуги, свързани с устройство за свързване във вашето превозно средство

  • Във вашето превозно средство може да имате възможност за достъп/абониране за набор от специфични услуги и приложения, ако вашето превозно средство е оборудвано с устройство за свързване на Lexus („Устройство за свързване(Connectivity Device)). Можете да се абонирате за (интернет) услуги за свързване („Услуги за свързване(Connectivity Services)) и за свързани услуги.
  • Lexus не предоставя и вие изрично потвърждавате, че Lexus не предоставя никакви услуги за свързване, достъп до интернет и/или други електронни комуникационни услуги. Lexus не продава и не предава никакви (електронни) сигнали. Lexus също не носи отговорност за продаването и/или предаването на каквито и да е (електронни) сигнали. Тези услуги за свързване, достъп до интернет и/или други електронни комуникационни услуги, както и предаването на всякакви (електронни) сигнали се предоставят от съответната трета страна-доставчик.
  • Използването на Услугите, което можете да правите, също ще се урежда от отделни специфични условия за използване, включително, без ограничение, условията за използване на доставчици трети страни. Следователно, ако искате да получите достъп/да се абонирате за която и да е Услуга, ще трябва да приемете отделно и изрично специфичните условия за използване, които се прилагат за такава Услуга. Специфичните условия за ползване, свързани с дадена услуга, ще се прилагат в допълнение към настоящите Условия за ползване и в случай че има разлики между двата комплекта условия за ползване, конкретните ще имат приоритет пред тези Условия за ползване.

 

c.        Как да се абонирате за услугите за свързване

След като вашият автомобил Lexus е оборудван с което и да е устройство за свързване, трябва да следвате следните стъпки, за да се абонирате за една или повече услуги:

                    i.            свързвате се с Платформата чрез вашия акаунт, за да прочетете и приемете тези Условия за ползване;

                   ii.            отивате в списъка с услуги и избирате тези, за които искате да се абонирате, като някои раздели от настоящите условия за ползване ще се прилагат за вас само ако сте се абонирали за свързаните с тях услуги;

                  iii.            Вие четете и потвърждавате нашето Известие(я) за поверителност, свързано(и) с Услугата(ите) и, когато е приложимо за определени Услуги, решавате дали да предоставите съгласието си за специфични видове обработка на вашите Лични данни;

                  iv.            въвеждате всякаква допълнителна информация, поискана от Lexus и/или трета страна-доставчик, за да ви предостави ефективно услугата(ите), която сте избрали. Можете да коригирате или модифицирате такава информация по всяко време преди да потвърдите абонамента си и след това;

                   v.            Lexus и/или доставчикът трета страна ще потвърдят вашия абонамент по имейл или чрез други средства за уведомяване.

 

d.       Използване на устройството за свързване

  • Използването на устройството за свързване е предмет на специфичните условия за използване, предоставени сега при покупката на вашето превозно средство (например в ръководството за потребителя или във всеки друг документ).
  • Устройството за свързване трябва да бъде активирано от вас. Това активиране се извършва или директно през вашия акаунт, или чрез устройството за свързване и след това се потвърждава чрез вашия акаунт.
  • TME и/или нейните дъщерни дружества запазват всички права върху Устройството за свързване и неговото съдържание, включително, без ограничение, всички права на интелектуална собственост, предоставени му.
  • Софтуерните актуализации на Устройството за свързване ще се извършват автоматично и вие се задължавате да приемате такива актуализации и да не ги предотвратявате или възпрепятствате по никакъв начин. Освен това вие се задължавате да подлагате вашето устройство за свързване на периодични проверки за поддръжка, както се препоръчва от време на време от Lexus. Lexus може да замени Устройството за свързване по всяко време от съображения за сигурност, за актуализиране на предлагането на Услуги или по всяка друга причина, основана на приложимите закони и разпоредби.
  • Всяко боравене или манипулиране на Устройството за свързване и софтуера на Устройството за свързване (например копиране, модифициране, обратно инженерство и т.н.) е забранено.
  • Освен от съображения за сигурност или когато се изисква от приложимите закони или разпоредби, не трябва да премахвате Устройството за свързване от вашия автомобил или да деинсталирате която и да е част от неговия софтуер. Ако, независимо от горното, предприемете едно от тези действия, вие автоматично ще деактивирате или преустановите Услугите, за които сте се абонирали, без право на възстановяване на изгубения абонаментен период. Освен това Lexus няма да носи отговорност за каквито и да е последствия в резултат на премахването или деинсталирането, които могат да повлияят на функционирането на вашия автомобил. И накрая, вие ще загубите всички удобства и търговски предимства, които сте придобили чрез използването на Услугите (например застрахователни или финансови предимства, свързани с наблюдението на данни, предавани от Устройството за свързване).
  • Моля, имайте предвид, че след като устройството за свързване във вашия автомобил бъде активирано, устройството за свързване ще предава данни за географското местоположение на вашия автомобил. Тези данни за географско местоположение са необходими за функционирането на Услугите, за които ще сте се абонирали. Следователно, ако деактивирате Устройството за свързване, имайте предвид, че няма да имате достъп и да използвате никоя от Услугите. За повече информация относно обработката на вашите лични данни, моля, вижте нашите известия за поверителност.

 

e.       Използване на услугите

  • Предлагането на Услугите е предмет на приложимите закони и разпоредби за защита на потребителите.
  • Ако е приложимо и при условие че трябва да се считате за потребител съгласно приложимите национални закони и разпоредби за защита на потребителите, имате право да се оттеглите от договора за абонамент, който сте сключили чрез Платформата във връзка с използването на Услугите, в рамките на четиринадесет (14) дни от сключването на такъв договор, без да посочва причина.
  • Вашето право да се откажете от такъв договор ще изтече след четиринадесет (14) дни от деня на закупуването на вашия абонамент.
  • За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате за решението си да се откажете от абонамента си чрез недвусмислено съобщение, изпратено до нас в рамките на четиринадесет (14) дневния период (оттегляне).
  • Ако се оттеглите от абонамента си, ние ще ви възстановим (i) всички такси, получени от вас за такъв абонамент, с изключение на частта от платените от вас такси, която съответства на частта от услугите, които са ви предоставени, по ваша конкретна заявка, докато не ни съобщите решението си да се оттеглите от вашия абонамент и (ii) разходите за доставка, ако има такива (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора ви на вид доставка, различен от най-евтин тип стандартна доставка, предлагана от нас), без неоправдано забавяне и при всички случаи не по-късно от четиринадесет (14) дни от деня, в който сме информирани за вашето решение да се оттеглите от вашия абонамент. Ние ще извършим такова възстановяване, като използваме същото средство за плащане, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не сте се съгласили с друго; във всеки случай няма да имате никакви такси в резултат на такова възстановяване.
  • Вие изрично потвърждавате, че не можете да се оттеглите от абонамента си, в случай че съответната Услуга е предоставена в нейната цялост преди изтичането на четиринадесет (14) дни (оттегляне) период след закупуването на абонамента (напр. закупуване на 1 месец Услуги за свързване и използване на целия лимит за данни преди изтичането на четиринадесет (14) дневния период (оттегляне).
  • Подновяването, спирането и прекратяването на всяка от Услугите са посочени в специфичните условия за ползване, свързани с тях.
  • Вие потвърждавате и приемате, че всяко използване на Услугите, включително когато ги използвате във вашия автомобил, е изцяло на ваша отговорност и на ваш риск и че Lexus и/или неговите филиали, както и нашите доставчици, не носят отговорност за каквито и да било щети, които можете да понесете сами или можете да причините на трети страни във връзка с такова използване. Ние изрично изключваме нашата отговорност за всички непреки или последващи щети, включително, но не само, загуба на данни, увреждане на репутацията, загуба на печалба, загуба на очаквани спестявания, загуба на печалби и прекъсвания на бизнеса.
  • Вие също така потвърждавате, че носите цялата отговорност за всяко използване, съхранение, защита и разпространение на всякакви данни, които са ви предоставени или до които имате достъп във връзка с или поради използването на Услугите.
  • Всяко използване на която и да е от Услугите, предоставени от вашето превозно средство, винаги трябва да се извършва в съответствие с приложимите закони и по безопасен и сигурен начин, така че да не пречи или безпокои управлението на автомобила и/или други участници в движението.
  • Lexus и/или неговите филиали не гарантират достъпността, качеството или точността на никоя от Услугите, които Lexus или който и да е доставчик трета страна прави достъпни или предоставя чрез Платформата по всяко време и във всички ситуации, или адекватността на Услугите по отношение на за вашите специфични нужди или предвидени цели или тези на други водачи или пътници на вашето превозно средство или на трети страни.

 

4.              Лиценз за достъп и използване на Платформата и Акаунта

Lexus ви предоставя ограничен лиценз за достъп и лично използване на платформата и вашия акаунт, но не и да изтегляте (освен кеширане на страница) или да го променяте, или която и да е част от него, освен след предварително изрично писмено съгласие на Lexus.

Използването на Платформата и създаването и използването на Акаунт са безплатни. За другите услуги, моля, вижте съответния раздел, където ще бъде изрично посочено.

Lexus си запазва правото да модифицира, прекратява, спира или заменя всяка услуга или приложение, налични или предлагани чрез Платформата, по всяко време и по свое усмотрение. В такъв случай Lexus ще ви информира разумно предварително за това. Lexus не носи никаква отговорност за своето решение.

Този лиценз НЕ включва (a) каквато и да е препродажба или комерсиална употреба на този уебсайт или неговото съдържание, (b) всяко събиране и използване на списъци с продукти, описания или цени, (c) всяко производно използване на този уебсайт или неговите съдържание, (d) всяко изтегляне или копиране на информация за акаунта в полза на друг търговец или (e) всяко използване на извличане на данни, роботи или подобни инструменти за събиране и извличане на данни.

Платформата или която и да е част от нея не може да бъде възпроизвеждана, дублирана, копирана, продавана, препродавана, посещавана или използвана по друг начин за каквито и да било търговски цели без предварителното изрично писмено съгласие на Lexus.

Освен това нямате право да предприемате някое от следните:

1.       Поставяне в рамка или използване на техники за рамкиране, за да поставите търговска марка, лого или друга частна информация (включително изображения, текст, оформление на страницата или форма) на Lexus и неговите филиали без изрично писмено съгласие.

2.       Да използвате всякакви мета-тагове или друг „скрит текст“, използващ имена или търговски марки на Lexus или неговите филиали без изричното писмено съгласие на Lexus;

3.       Да действате неподходящо, като участвате в поведение, което не може да се очаква от честен потребител, действащ добросъвестно;

4.       Дублиране, лицензиране, подлицензиране, публикуване, излъчване, предаване, разпространение, представяне, показване, продажба, ребрандиране или прехвърляне по друг начин на данните, освен както е разрешено в настоящите Условия за ползване;

5.       Правите опит за или действително отмяна на който и да е защитен компонент;

6.       Премахвате всякакви бележки за авторски права, търговски марки или други права на собственост; и

7.       Да събирате, използвате или прехвърляте каквато и да е информация, включително, но не само, информация, позволяваща идентифициране на самоличността, известна още като „лични данни“.

В случай на неоторизирано използване, Lexus има право да прекрати достъпа и използването на Платформата и/или вашия акаунт и/или всякакви услуги или приложение, свързани с тях, с незабавен ефект и без да носи отговорност пред вас за каквото и да е обезщетение.

 

Раздел 2 – Услугите

1.              Ключови определения и преглед

В тези Условия за ползване:

  • Акаунт означава вашия Акаунт, който е достъпен през Платформата.
  • Приложенията се отнасят, но не се ограничават до приложението MyToyota, Lexuslink и Lexuslink+.
  • Услуги за съдържание означава допълнителни услуги (напр. интернет радио), предоставени по интернет чрез услугата за достъп до интернет от съответната трета страна в зависимост от държавата на използване или чрез други средства за достъп до интернет (като Bluetooth връзка с вашия смартфон).
  • Смарт дигитален ключ (Smart Digital Key) е услуга, за която можете да се абонирате, както е описано в специалната клауза в раздел Стандартни услуги.
  • Услуга за достъп до Интернет означава услугата за достъп до Интернет, както е описано в специалния раздел.
  • Дистанционни услуги означава всяка услуга, която може да бъде активирана в автомобила, но вместо това се предоставя чрез Приложението . Тези услуги са описани в Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България
  • Услуги означава Стандартните услуги и, ако имате автомобил с вградена функционалност за достъп до Интернет, Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание. Отнася се и за отдалечени услуги или интелигентни услуги, ако имате достъп и сте ги активирали.
  • Стандартни услуги означава услуги, свързани с вашето пътуване, изживяване при шофиране и спокойствие, както е описано в Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България
  • Интелигентни услуги означава услуги, свързани с вашето пътуване, изживяване при шофиране и спокойствие, които могат да бъдат активирани от вашия автомобил, чрез главното устройство и както е описано в Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България Платформа означава Порталът за клиенти на нашия уебсайт и/или Приложението;
  • Условия за ползване означава настоящите условия за ползване.
  • Трета страна/Трети страни означава всеки доставчик на услуги или получател на информация, различен от TME, участващ в предоставянето на Услуги за вас, включително, но не само, оторизиран дилър.
  • TME, ние, нашият или нас означава Toyota Motor Europe NV/SA, дружество с ограничена отговорност, организирано съгласно белгийското законодателство, със седалище по закон, разположено на Avenue du Bourget 60, 1140 Брюксел, Белгия, и регистрирано в Crossroads Bank of Enterprises под компанията номер 0441.571.714;
  • Потребител, вие или ваш означава всяко физическо или юридическо лице, което се е абонирало за Услугите чрез своя акаунт.
  • Решението Lexus HomeCharge е услуга, която ви позволява да управлявате своя Lexus HomeCharge директно от приложението.

 

2.              Тези Условия за ползване представляват договор между вас и нас

Като се абонирате за услугите, вие сключвате договор с TME (i) за предоставяне от наша страна и използване от вас на стандартните услуги и (ii) за улесняване от наша страна на вашия достъп до и използване на услугата и съдържанието за достъп до интернет Услуги и (iii) за предоставяне на Дистанционни услуги.

Моля, имайте предвид обаче, че определени раздели от тези Условия за ползване няма да са приложими за вас, в случай че не сте активирали – или не можете да се възползвате от – конкретната(ите) услуга(и), за която е посветен конкретният раздел.

 

3.              Как можете да получите достъп и да използвате Услугите?

За да имате достъп и да използвате всяка от Услугите, първо трябва да ги активирате в Платформата.

Вашият абонамент за Услугите е свързан с:

  • Вас,когато сте си създали акаунт;
  • Вашия автомобил, оборудван с функционалности за свързани автомобили;
  • Вас, след като сте приели тези Условия за ползване; приели сте известието за поверителност и най -накрая;
  • Вас, след като сте активирали абонамента си.

Моля, имайте предвид, че ако осъществявате достъп до акаунта си от множество устройства, функциите, свързани с определени Услуги (включително активирането/деактивирането на „режим на поверителност“, възможността за проследяване на вашето превозно средство и т.н.), ще бъдат достъпни еднакво от всяко устройство.

От вас се изисква да следвате процедурата, която ще бъде обяснена при активиране на абонамента. За да активирате абонамента, моля, следвайте процеса на активиране, обяснен в Приложението, по време на който ще изберете подходящия абонамент, който искате да имате, и ще приемете Условията за ползване. Ако процесът е неуспешен или не е възможен по друг начин, ще бъдете помолени да се свържете с отдел „Клиентски програми“ на Тойота Балканс ЕООД, за да активирате Услугите.

 

4.              Как можете да прекратите Услугите?

Освен ако не е посочено друго в специалния раздел на тези Условия за ползване, имате право да прекратите Услугите по всяко време, без да е необходимо да ни плащате обезщетение.

Има няколко начина за прекратяване на услугите:

         i.            Анулиране на вашия абонамент за услугите за вашето превозно средство

Ако желаете да отмените абонамента за Услугите за вашето превозно средство, трябва да го направите през вашия акаунт (в приложението или портала). С прекратяване на абонамента Услугите ще спрат да функционират напълно и в тяхната цялост за вашия автомобил.

Ако се отпишете от Услугите, можете по всяко време да се абонирате отново за Услугите чрез вашия Акаунт или Приложение. Моля, имайте предвид, че ако по-късно искате да се абонирате отново, ще трябва да преминете през същия процес на регистрация, който сте следвали за първоначалния си абонамент, което може да включва повторно приемане на Условията за използване. Ако се абонирате отново за Услугите, само данните, които са били генерирани преди по-малко от 12 (дванадесет) месеца, ще бъдат отново достъпни за вас. В случай, че изтриете акаунта си, не се абонирате отново или генерираните данни са по-стари от 12 (дванадесет) месеца; данните ще бъдат изтрити.

Ако имате повече от едно превозно средство, свързано с вашия акаунт, трябва да изберете превозното средство, за което искате да анулирате абонамента си или да се абонирате отново.

       ii.            Премахване на вашето превозно средство от вашия акаунт

Можете да прекратите Услугите, като премахнете вашето превозно средство от вашия акаунт .

Моля, имайте предвид, че ако премахнете вашето превозно средство от вашия акаунт по погрешка, вие ще можете да добавите вашето превозно средство обратно, като използвате съществуващите процеси за добавяне на превозно средство чрез вашия акаунт.

В случай, че премахнете вашето превозно средство от вашия акаунт, данните вече няма да се виждат в приложението ви.

      iii.            Когато продадете или по друг начин прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство или когато вашето превозно средство бъде откраднато или изгубено

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство на друго лице или на професионален дилър, или ако вашето превозно средство е било откраднато, изгубено (и не е възстановено), или ако вие, като потребител на превозното средство, смените автомобила с друг (напр., когато превозното средство е част от фирмен автопарк), трябва да премахнете вашето превозно средство от вашия акаунт в съответствие с тази клауза. II

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху Вашето превозно средство, моля, информирайте купувача или прекупвача, че превозното средство е свързан автомобил и че купувачът/прекупвачът има възможност да се абонира за Услугите чрез собствения си акаунт. Не можете да продавате или прехвърляте по никакъв начин Услугите на купувача/получателя.

 

5.              Спиране или прекратяване от наша страна на Услугите

Ние си запазваме правото да спрем предоставянето на всички или част от Услугите и/или да прекратим абонамента ви за Услугите по всяко време, без предизвестие или съдебна намеса и без да Ви изплащаме обезщетение, като ви уведомим чрезвВашия Акаунт или като ви изпрати имейл, в случай че :

  • вие сте в нарушение на тези Условия за ползване;
  • ние определяме, добросъвестно, че такова спиране и/или прекратяване е необходимо, за да (i) изпълним заповед или решение, постановено от съд или от компетентен орган, или за (ii) да избегнем нарушаване на всички приложими закони или разпоредби; или
  • ако има форсмажорно събитие, засягащо способността ни да предоставяме всички или част от Услугите.

Ако спрем предоставянето на всички или част от Услугите в случай на форсмажорни (непреодолими) обстоятелства, ние ще предприемем всички разумни мерки, за да възобновим достъпа и използването на засегнатите Услуги възможно най-скоро.

Можем също така да прекратим абонамента ви за всички или част от Услугите по всяко време, ако решим да прекратим като цяло всички или част от Услугите за всички наши потребители или за всички потребители във вашата страна или регион, като ви дадем тридесет (30) календарни дни предварително известие по имейл и/или чрез вашия акаунт.

Ако спрем някоя от Услугите, прекратим абонамента ви за Услугите или прекратим Услугата за достъп до Интернет, вие нямате право и не можете да претендирате за никаква компенсация, възстановяване на разходи или щети, различни от възстановяванията, изрично посочени в тези Условия за ползване.

Ако, когато и да било, искате да активирате режима на поверителност (т.е. да ни попречите да използваме геолокацията на вашето превозно средство), можете да го направите чрез приложението и/или вашия акаунт.

Моля, имайте предвид, че след като бъде активиран, режимът на поверителност ще засегне всички услуги, разчитащи на геолокация. Много услуги разчитат (изцяло или частично) на данните за геолокация от вашето превозно средство. Следователно, когато режимът за поверителност е активен, тези Услуги може да не са достъпни или тяхното качество и точност може да бъдат засегнати. Например, ако сте активирали режима за поверителност, няма да можете да използвате услугата, която ви позволява да локализирате вашето превозно средство и ние няма да можем да локализираме вашето превозно средство след известие за катастрофа.

Състоянието на режима на поверителност (активен или неактивен) остава така, както сте го задали, докато не решите да промените състоянието. Можете да проверите текущото състояние на режима на поверителност през вашия акаунт.

Нямате право да получите обезщетение или възстановяване от нас, ако една или повече от Услугите не функционират или функционират само частично, защото сте активирали режима за поверителност.

Телематични услуги (и отдалечени услуги, ако са избрани) могат да се използват само от един акаунт в даден момент. Като пример за това, телематичните услуги (и дистанционните услуги, ако са избрани) ще бъдат прекратени, когато купувачът на употребяван автомобил активира телематичните услуги (чрез въвеждане на пробега) за автомобил със същия VIN. Предишният потребител ще получи известие по имейл, което го информира за загуба на достъп до стандартните услуги (и отдалечени услуги, ако са избрани).

Ако в допълнение към стандартните услуги сте се абонирали и за дистанционни услуги, те ще бъдат автоматично прекратени с прекратяването на телематичните услуги.

 

Раздел 3 – Стандартните услуги

1.              Какво представляват стандартните услуги?

Резюме на стандартните услуги можете да намерите на Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България

Моля, имайте предвид, че определени Стандартни услуги включват връзка с вас от трета страна, упълномощена от нас да се свърже с вас; и/или ви позволяват дистанционно да активирате, деактивирате или управлявате определени услуги, налични за вашия автомобил.

 

2.               Трябва ли да плащате за стандартните услуги?

Ние няма да ви таксуваме за вашия абонамент и използване на стандартните услуги.

Ако, по което и да било време, променим нашата политика и трябва да таксуваме потребителите за тяхното използване на Стандартните услуги, вие ще бъдете уведомени за тази промяна предварително и след това ще можете да анулирате абонамента си, ако не желаете да продължите да използвате Стандартните услуги срещу заплащане.

 

3.              За колко време са налични стандартните услуги?

Стандартните услуги ще бъдат налични във вашето превозно средство за максимален период от десет (10) години, освен ако не бъдат прекратени по-рано от нас в съответствие с настоящите Условия за ползване и без да се засяга правото ни да променяме Стандартните услуги в съответствие с Условията за ползване. Моля, имайте предвид, че ако станете собственик на употребяван автомобил, например след три (3) години използване от предишния собственик, Стандартните услуги ще бъдат достъпни за вас за период от максимум седем (7) години. Моля, свържете се с вашия дилър, ако желаете да знаете колко време ви остава, за да се насладите на използването на стандартните услуги.

 

4.              Прекратяване от ваша страна на Стандартните услуги

Можете да прекратите Стандартните услуги за ваше удобство по всяко време, без предизвестие и без да се налага да ни плащате обезщетение, като прекратите Услугите по начина, описан в Раздел 2, клауза 4. Моля, имайте предвид, че не можете да прекратите която и да е Стандартна услуга поотделно или индивидуално.

Ако прекратите Стандартните услуги за удобство, ние ще спрем всички Стандартни услуги най-късно в рамките на два (2) работни дни.

Ако прекратите Стандартните услуги за удобство и ако Вашето превозно средство има функционалност за достъп до Интернет, Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание също ще бъдат прекратени автоматично.

Ако прекратите Стандартните услуги, Дистанционните услуги също ще бъдат прекратени автоматично.

 

5.              Модификации на стандартните услуги

Ние си запазваме правото по всяко време да прекратим или премахнем една или повече от Стандартните услуги, да променим тяхната наличност, функционалности, функции, обхват и/или спецификации, да ги заменим с различни или еквивалентни Услуги или да добавим различни или нова услуга, временно или постоянно (например за поддръжка, надстройка, подобрение и т.н.) без предварително известие.

Може да ви информираме за всяка такава промяна по имейл и/или чрез приложението. Няма да имате право на обезщетение (парично или друго) във връзка с такава промяна.

Ако такава промяна е съществена, ние ще ви уведомим за нея чрез Приложението или по имейл. Ще се счита, че сте приели такава промяна, ако в рамките на тридесет (30) календарни дни от датата на уведомлението не сте прекратили Стандартните услуги.

 

6.              Условия за използване на Смарт дигитален ключ (Smart Digital Key)

a.       Приложимост

Тези условия за използване, свързани със Smart Digital Key, влизат в сила при следните обстоятелства:

  • Абонамент за основен потребител: когато основният потребител, дефиниран като собственик на превозното средство или упълномощен потребител, се абонира за услугата Smart Digital Key, или;
  • Приемане от потребител на споделен, интелигентен дигитален ключ: когато потребител с достъп до услугата на дигиталния ключ, наричан тук „потребител със споделен дигитален ключ“, приеме поканата за използване на дигиталния ключ.

 

b.       Предпоставки

Използването на услугата Digital Key зависи от активирането на стандартни свързани услуги.

 

c.        Изисквания и ограничения на устройството

За да използвате цифровия ключ, трябва да бъдат изпълнени следните условия:

  • Bluetooth и биометрични данни: Bluetooth и биометричните данни (напр. разпознаване на пръстови отпечатъци или лице) трябва да са активирани на смартфона на потребителя. Моля, обърнете внимание, че Bluetooth връзката, използвана от цифровия ключ, е различна от тази, използвана за телефонни разговори и поточно предаване на музика с мултимедийния модул
  • Фоново приложение: Свързаното приложение трябва да работи във фонов режим на смартфона на потребителя, за да може дигиталният ключ да функционира правилно.
  • Дигиталният ключ може да се използва само когато смартфонът на потребителя има достъп до интернет. В райони с ненадеждни комуникационни условия е препоръчително да носите физическия ключ на автомобила като резервен вариант.
  • Дигиталният ключ няма да функционира, ако батерията на смартфона е изтощена. Важно е да се уверите, че смартфонът е достатъчно зареден, преди да използвате дигиталния ключ. Ниските нива на батерията също могат да повлияят на функционалността на дигиталния ключ.
  • В зависимост от радиовълновата среда дигиталният ключ може да не е достъпен. Моля, имайте предвид това ограничение.
  • Дигиталният ключ няма да функционира, ако и двете мобилни приложения на Lexus и Toyota, всяко оборудвано с функционалност за дигитален ключ, са отворени едновременно на смартфона.
  • Поради ограниченията на антената и пропускателната способност на превозното средство, пасивните операции с дигитален ключ като отключване, заключване и запалване може да не функционират според очакванията, когато има препятствия в близост.
  • Функцията за стартиране на двигателя на Smart Digital Key няма да работи, ако вашият автомобил е оборудван с допълнителен имобилайзер, в случай че транспондерът на имобилайзера не присъства вътре в автомобила.
  • За допълнителни подробности и ограничения относно дигиталния ключ, моля, вижте ръководството на потребителя на автомобила.

 

d.       Прехвърляне на собственост върху превозно средство

При прехвърляне на собственост върху превозно средство основната отговорност на потребителя е да изтрие всички свързани дигитални ключове от съображения за сигурност.

 

e.       Поддръжка на сървъра

Някои услуги може временно да не са достъпни по време на поддръжката на сървъра. Регистрираните дигитални ключове обаче все още могат да се използват по време на периодите на поддръжка.

 

f.        Внимание свързано със сигурността

Смартфон, оборудван с приложението LexusLink+ и дигитален ключ, има способността да заключва и отключва вратите на автомобила, да стартира хибридната система и да изпълнява други функции, еквивалентни на физическия ключ на автомобила. Задължително е да бъдете внимателни и да предотвратите загуба или кражба на смартфона. В случай на загуба или кражба на смартфон, незабавно се свържете с оторизиран дилър или сервиз на Lexus за помощ.

 

g.       Изтриване на дигитални ключове

Обръщаме вашето внимание на факта, че основният цифров ключ и всички споделени цифрови ключове ще бъдат изтрити при следните обстоятелства:

а. Премахване на главния потребител: Когато главният потребител премахне дигиталния ключ.

b. Прекратяване на абонамента: При прекратяване на абонамента за дигитален ключ.

c.Отказ от правото на потребител: Ако потребителят, който има право над превозното средство, се откаже от правото си над превозното средство.

d.Права на нов потребител: Когато нов потребител поиска права над превозното средство. Важна забележка: Ако споделен потребител на дигитален ключ поиска права за превозно средство, всички основни потребители на дигитален ключ и споделени дигитални ключове ще бъдат изтрити.

 

h.       Пробен период

Дигиталният ключ ще бъде на ваше разположение за пробен период от 4 (четири) години[1] от датата на първото пускане в експлоатация на вашето превозно средство, освен ако не бъде прекратен по-рано от нас в съответствие с настоящите Условия за ползване и без да се засяга правото ни на променяте Услугите в съответствие с Условията за ползване. Моля, имайте предвид, че ако станете собственик на употребяван автомобил преди изтичането на пробния период, както е дефиниран, дигиталният ключ ще ви бъде достъпен за период, равен на оставащото време от пробния период, намалено с изминалия период от време от първоначалното пускане в експлоатация на вашия автомобил. Моля, свържете се с вашия дилър, ако искате да знаете колко време ви остава, за да се насладите на използването на дигиталния ключ.

 

Раздел 4 – Дистанционни услуги

[1]За някои модели Lexus и в съответствие с приложимите условия за продажба, безплатният пробен период е намален на 1 (една) година. Този намален пробен период е приложим за моделите Lexus UX и LBX.

 

1.              Какво представляват дистанционните услуги?

Резюме на Дистанционните услуги можете да намерите на Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България

Моля, имайте предвид, че някои отдалечени услуги може да включват връзка с вас от трета страна, упълномощена от нас да се свърже с вас; и/или ви позволяват дистанционно да активирате, деактивирате или управлявате определени услуги, налични за вашия автомобил.

 

2.              Трябва ли да плащате за дистанционните услуги?

Ние няма да ви таксуваме за вашия абонамент и използване на Дистанционните услуги.

Ако, по което и да било време, променим нашата политика и трябва да таксуваме потребителите за тяхното използване на дистанционните услуги, вие ще бъдете уведомени за тази промяна предварително и ще можете да анулирате абонамента си, ако не желаете да продължите използване на дистанционните услуги срещу заплащане.

 

3.              За колко време са достъпни дистанционните услуги?

Дистанционните услуги ще бъдат налични във вашето превозно средство за максимален период от четири (4) години, освен ако не бъдат прекратени по-рано от нас в съответствие с тези Условия за ползване и без да се засяга правото ни да променяме Дистанционните услуги в съответствие с клауза 5 от това Раздел. Моля, имайте предвид, че ако станете собственик на употребяван автомобил, например след три (3) години използване от предишния собственик, Дистанционните услуги ще бъдат достъпни за вас за период от максимум една (1) година. Моля, свържете се с вашия дилър, ако искате да знаете колко време ви остава, за да се насладите на използването на дистанционните услуги.

 

4.              Прекратяване от ваша страна на дистанционните услуги

Можете да прекратите Дистанционните услуги за ваше удобство по всяко време, без предизвестие и без да се налага да ни плащате обезщетение, като прекратите Услугите, както е описано в настоящата точка. Моля, обърнете внимание, че не можете да прекратите никоя дистанционна услуга поотделно или индивидуално.

Ако прекратите дистанционните услуги за удобство, ние ще спрем всички дистанционни услуги в рамките на два (2) работни дни най-късно.

Ако прекратите дистанционните услуги за удобство и ако вашето превозно средство има функционалност за достъп до интернет, услугата за достъп до интернет и услугите за съдържание също ще бъдат прекратени автоматично.

 

5.              Модификации на дистанционните услуги

Ние си запазваме правото по всяко време да прекратим или премахнем една или повече от дистанционните услуги, да променим тяхната наличност, функционалности, функции, обхват и/или спецификации, да ги заменим с различни или еквивалентни услуги или да добавим различни или нова услуга, временно или постоянно (например за поддръжка, надстройка, подобрение и т.н.) без предварително известие.

Може да ви информираме за всяка такава промяна по имейл и/или чрез приложението. Няма да имате право на обезщетение (парично или друго) във връзка с такава промяна.

Ако такава промяна е съществена, ние ще ви уведомим за нея чрез Приложението или по имейл. Ще се счита, че сте приели такава промяна, ако в рамките на тридесет (30) календарни дни от датата на уведомлението не сте прекратили Дистанционните услуги в съответствие с тези Условия за ползване.

 

Раздел 5 – Интелигентни услуги (Smart Services)

1.              Какво представляват интелигентните услуги?

Резюме на интелигентните услуги можете да намерите на Услуги за свързаност на Lexus | Lexus България

Моля, имайте предвид, че някои дистанционни услуги може да включват връзка с вас от трета страна, упълномощена от нас да се свърже с вас; и/или ви позволяват дистанционно да активирате, деактивирате или управлявате определени услуги, налични за вашия автомобил.

 

2.              Трябва ли да плащате за интелигентните услуги (Smart Services)?

Няма да ви таксуваме за използването на интелигентните услуги за първите четири (4) години, започвайки в рамките на първия месец от доставката на вашето превозно средство. Можете да активирате абонамента си за интелигентните услуги по всяко време.

Вашият абонамент за интелигентните услуги ще приключи след изтичане на този период от четири (4) години. Моля, имайте предвид, че ако станете собственик на употребяван автомобил, например след една (1) година използване от предишния собственик, интелигентните услуги ще ви бъдат достъпни за период от максимум три (3) години. След изтичането на този четири (4) годишен период ще ви предоставим план за услуги, така че, ако желаете да продължите да използвате интелигентните услуги, можете да изберете платените интелигентни услуги, за които искате да се абонирате.

В случай че, когато и да било, променим нашата политика и бихме започнали да таксуваме  потребителите за тяхното използване на Интелигентните услуги, вие ще бъдете уведомени за тази промяна предварително и след това ще имате възможност да анулирате абонамента си, ако не желаете да продължите да използвате интелигентните услуги срещу заплащане.

 

3.              Прекратяване от вас на интелигентните услуги (Smart Services)?

Имате право да прекратите интелигентните услуги по всяко време без предизвестие и без да се налага да ни плащате обезщетение.

Има няколко начина за прекратяване на интелигентните услуги:

         i.            Анулиране на вашия абонамент за интелигентните услуги (Smart Services) за вашия автомобил

Ако искате да отмените абонамента за Интелигентните услуги за вашето превозно средство, трябва да го направите през вашия акаунт (в). С прекратяване на абонамента Интелигентните услуги ще престанат да функционират напълно и изцяло за вашия автомобил.

Ако сте анулирали абонамента си, можете по всяко време да се абонирате отново за интелигентните услуги чрез вашия акаунт. Обърнете внимание, че за да се абонирате отново, ще трябва да преминете през същата процедура като при първоначалния си абонамент (включително да приемете тези Условия за ползване). Моля, имайте предвид също, че всички данни, свързани с автомобила, генерирани при предишния ви абонамент, ще бъдат загубени.

Ако имате повече от едно превозно средство, свързано с вашия акаунт, трябва да изберете превозното средство, за което искате да отмените абонамента си или да се абонирате отново.

       ii.            Когато продадете или по друг начин прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство или когато вашето превозно средство бъде откраднато или изгубено (и не е възстановено):

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху автомобила си на друго лице или на професионален търговец, или ако автомобилът ви е бил откраднат или изгубен (и не е възстановен), трябва да премахнете автомобила от акаунта си.

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство, моля, информирайте купувача или прекупвача, че превозното средство е свързан автомобил и че купувачът/прекупвачът има възможност да се абонира за интелигентните услуги чрез собствения си акаунт. Не можете да продавате или прехвърляте по какъвто и да е начин интегилентните услуги на купувача/получателя.

 

Раздел 6 – Визуализация на застрахователния резултат

Този раздел се отнася за вас само ако се абонирате за Визуализация на застрахователния резултат. Застрахователните услуги са налични само за конкретен модел автомобил и в някои региони/държави, където TME работи. За да проверите наличността на Connected Insurance във вашия регион, можете да се свържете с lexus@contact.lexus.bg.

1.              Какво представлява визуализацията на застрахователния резултат?

Визуализацията на поведението ви при шофиране чрез приложението („Визуализация на застрахователния резултат“) е самостоятелна функция, свързана с използването на свързани застрахователни услуги (включително, без ограничение, застраховка въз основа на вашия стил на шофиране или на вашия процент шофиране в електрически режим, предоставен от вашата застрахователна компания („Застрахователят“).

Визуализацията на вашия застрахователен рейтинг е възможна само доколкото той вече е изчислен от вашия застраховател. В зависимост от естеството на вашия застрахователен договор, визуализацията на застрахователния резултат може да се покаже като резултат, прогнозно спестяване и/или процент пътувания, извършени в режим на електрическо превозно средство. Моля, имайте предвид, че може да има ситуации, при които нямаме договорно споразумение с вашия застраховател, което може да ни попречи да ви предоставим визуализация на застрахователния резултат в нашето приложение.

Визуализацията на застрахователния резултат е безплатна и доброволна функция. Във всеки момент можете да го активирате, за да видите подробна информация за вашия стил на шофиране (пътувания и резултати) в приложението. Можете свободно да изберете или да се откажете от тази възможност и това не засяга вашия резултат от шофиране и застрахователен договор. Ако желаете да промените застрахователния си договор, моля свържете се с вашия застраховател.

Моля, имайте предвид, че нашата компания не предлага застрахователни продукти. За вашето застрахователно покритие е важно да сте наясно, че правилата и условията на такива продукти се определят и регулират единствено от избрания от вас застраховател.

 

2.              Как можете да активирате визуализацията на застрахователния резултат ?

Вашият абонамент за Визуализация на застрахователния резултат зависи от:

  • Приемането на настоящите Условия за ползване;
  • Вашият автомобил трябва да е оборудван с функционалности за свързани автомобили; и,
  • сте сключили застрахователен договор с, например, пълна хибридна и/или потребителска телематична тарифа като клиент със застрахователна компания, която предлага този вид договор.

 

3.              Трябва ли да плащате за визуализация на застрахователния резултат?

Няма да ви таксуваме за вашия абонамент и използване на визуализацията на застрахователния резултат.

В случай, че когато и да било променим нашата политика и че бихме таксували потребителите за тяхното използване на визуализацията на застрахователния резултат , вие ще бъдете уведомени за тази промяна предварително и след това ще имате възможност да анулирате абонамента си, ако не желаете да продължите да използвате услугите срещу заплащане.

 

4.              За колко време е достъпна визуализацията на застрахователния резултат?

Визуализацията на застрахователния резултат ще бъде достъпна във вашия акаунт за срока на вашия застрахователен договор.

 

5.              Прекратяване от ваша страна на визуализацията на застрахователния резултат?

Има няколко начина за прекратяване на визуализацията на застрахователния резултат:

         i.            Анулиране на вашия абонамент за визуализация на застрахователния резултат за вашия автомобил:

Ако искате да отмените абонамента за Визуализация на застрахователния резултат, трябва да го направите през своя акаунт в приложението. С прекратяване на абонамента Визуализацията на застрахователния резултат ще престане да функционира напълно и изцяло за вашия автомобил.

Ако сте анулирали абонамента си, можете по всяко време да се абонирате отново за визуализацията на застрахователния резултат чрез вашия акаунт. Обърнете внимание, че за да се абонирате отново, ще трябва да преминете през същата процедура като при първоначалния си абонамент (включително да приемете тези Условия за ползване). Моля, имайте предвид също, че всички данни, свързани с автомобила, генерирани при предишния ви абонамент, ще бъдат загубени.

       ii.            Премахване на вашето превозно средство от вашия акаунт:

Можете да прекратите окончателно визуализацията на застрахователния резултат за вашето превозно средство, като премахнете автомобила си от вашия акаунт.

      iii.            Когато продадете или по друг начин прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство или когато вашето превозно средство бъде откраднато или изгубено (и не е възстановено):

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство на друго лице или на професионален дилър, или ако вашето превозно средство е било откраднато или изгубено (и не е възстановено), трябва да премахнете вашето превозно средство от вашия акаунт в съответствие.

Ако продадете или прехвърлите собствеността върху вашето превозно средство, моля, информирайте купувача или прекупвача, че превозното средство е свързан автомобил и че купувачът/прекупвачът има възможност да се абонира за визуализацията на застрахователния резултат чрез собствения си акаунт. Не можете да продавате или прехвърляте по никакъв начин Визуализацията на застрахователния резултат на купувача/получателя.

 

6.              Модификации на визуализацията на застрахователния резултат

Ние си запазваме правото по всяко време да прекратим или премахнем Визуализацията на застрахователния резултат, да променим нейната наличност, функционалности, възможности, обхват и/или спецификации, да ги заменим с различни или еквивалентни услуги или да добавим различна или нова услуга, временно или постоянно (например за поддръжка, надстройка, подобрение и т.н.) без предварително известие. Може да ви информираме за всяка такава промяна по имейл и/или чрез приложението.

Няма да имате право на обезщетение (парично или друго) във връзка с такава промяна.

Ако такава промяна е съществена, ние ще ви уведомим за нея чрез Приложението или по имейл. Ще се счита, че сте приели такава промяна, ако в рамките на тридесет (30) календарни дни от датата на уведомлението не сте прекратили Визуализацията на застрахователния резултат.

 

Раздел 7 – Услуга за достъп до интернет и услуги за съдържание

Този раздел се отнася за вас само ако вашият автомобил има вградена функция за интернет връзка.

Ако имате превозно средство с вградена функционалност за интернет свързване, ще имате достъп и ще използвате Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание в съответствие с разпоредбите на този раздел.

Услугата за достъп до интернет и услугите за съдържание се предоставят от трети страни, което означава, че правилата и условията за използване на такава трета страна, свързани с услугата за достъп до интернет и услугите за съдържание, се прилагат директно в отношенията между вас и тази трета страна. Следователно трябва внимателно да прочетете и, ако бъдете подканени, да приемете правилата и условията и условията за използване на тези трети страни, преди да осъществите достъп и да използвате Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание. Ако не приемете правилата и условията и условията за използване на Третата страна, когато бъдете подканени, няма да можете да получите достъп и да използвате Услугата за достъп до Интернет и която и да е от Услугите за съдържание.

Правилата и условията и условията за използване на третата страна са достъпни отделно. След като сте активирали услугата за достъп до Интернет в съответствие с настоящите Условия за ползване, условията и условията за ползване на третата страна може да са достъпни:

  • на друга страница от Платформата;
  • чрез връзки на Платформата към собствения уебсайт на третата страна; и/или
  • директно на собствените уебсайтове на третата страна.

Услугата за достъп до Интернет ви се предоставя от доставчик на електронни комуникационни услуги („Доставчик на ECS“). Доставчикът на ECS ще бъде една от държавите, които в момента на вашия абонамент за услугите сте посочили като държава, в която сте ще използва предимно Услугата за достъп до Интернет („държава на използване“). Моля, имайте предвид, че доставчикът на ECS може да спре или ограничи предоставянето на услугата за достъп до интернет, ако установи, че не използвате основно услугата за достъп до интернет във вашата страна на използване или в случай на нарушение на нейните правила и условия или условия на употреба.

Ние не предоставяме никаква услуга за достъп до интернет. Ние не предаваме и не пренасяме никакви (електронни) сигнали. Ние също така не носим отговорност за предаването и/или пренасянето на (електронни) сигнали.

Преди да имате достъп или да използвате Услугата за достъп до Интернет, може да се наложи да приемете отделно и изрично правилата и условията на Доставчика на ECS, което представлява договор между Вас и Доставчика на ECS. TME е само помощник за активирането на услугата за достъп до интернет и услугите за съдържание. TME не носи отговорност за проверка или оценка, по-специално, но не изключително, на качеството, пълнотата или коректността на Услугата за достъп до Интернет и/или Услугите за съдържание. Ние не даваме никакви гаранции във връзка с услугата за достъп до интернет и услугите за съдържание, нито одобряваме предложенията за услуги на някой от доставчиците на ECS.

Ще бъдете информирани за всяка промяна на доставчика на ECS за вашата страна на използване по имейл и/или чрез вашия акаунт. След това ще трябва да приемете правилата и условията на новия ECS доставчик в рамките на определен период от време. Ако не успеете да приемете своевременно правилата и условията на новия доставчик на ECS, достъпът ви до услугата за достъп до интернет (и услугите за съдържание) ще бъде автоматично прекратен.

1.              Услуга за достъп до Интернет – Пакети с данни и достъпи

Услугата за достъп до интернет се състои от обеми данни, които можете да използвате за достъп и използване на интернет във вашето превозно средство. Продуктовите спецификации на услугата за достъп до интернет се определят от доставчика на ECS.

a.       Услугата за достъп до интернет се състои от следните „пакети данни“ и „достъпи“

  • Пакет данни „Try & Play“: чрез пакета данни „Try & Play“ (и възможните му подновявания), вие ще можете да използвате „пакетите данни“, включени в услугата за достъп до интернет, предоставена от доставчик на ECS. Тези „пакети с данни“ могат да включват свързаност на данни и/или „Услуги с нулева оценка“ (както е посочено в клаузата относно Услугите за съдържание) и могат да варират според държавата по отношение на тяхната продължителност и/или обем (изразен в GB), които трябва да се използват на месец. Пакетът данни „Try&Play“ се предлага безплатно и се активира чрез доставчика на ECS в момента, в който сте активирали услугата за достъп до Интернет в съответствие с настоящите Условия за ползване.
  • Пакети с данни „Месечно или годишно подновяване“: ще можете да подновите първоначалния си пакет с данни след периода „Try & Play“ срещу заплащане. Тези подновявания могат да включват свързаност на данни и/или „Услуги с нулева оценка“ и ще се предоставят или на месечна база чрез месечно автоматично подновяване, или на годишна база чрез експресни подновявания за периоди от дванадесет (12) месеца. Наличният месечен обем (в GB) може да варира за всеки доставчик на ECS. Тези подновявания се предоставят от доставчика на ECS и могат да бъдат активирани чрез вашия акаунт.
  • „Допълвания“ (Top-Ups): ще можете да получите достъп до Допълвания. Това са „пакети с данни“, които са предназначени да добавят допълнителна свързаност за данни, когато достигнете лимита си за месечен обем данни. Допълванията се предоставят от доставчика на ECS и могат да се активират през вашия акаунт. Само едно (1) допълване ще бъде възможно по едно и също време (повече информация по-долу).
  • Географска зона за достъп: Ще можете да използвате услугата за достъп до Интернет във вашата страна на използване и в Европейското икономическо пространство и Швейцария без допълнително заплащане.

 

b.       Услуги за съдържание

Услугите за съдържание могат да бъдат направени достъпни само чрез услугата за достъп до интернет от доставчика на ECS в зависимост от държавата на използване („Услуги с нулева оценка“) или чрез услугата за достъп до интернет или други средства за достъп до интернет (като Bluetooth връзка с вашия смартфон).

 

2.              Активиране и подновяване на услугите за достъп до Интернет

a.       Активиране

След като сте се абонирали за Услугите и ако приемете съответните условия, Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание ще бъдат активирани в съответствие с плановете за активиране, описани по-долу.

Активирането на услугата за достъп до интернет автоматично активира услугите за съдържание.

 

b.       Пакет данни „Try & Play“ (безплатен пробен период)

Когато активирате Услугата за достъп до Интернет за първи път, можете да се възползвате от безплатен пробен период (пакет данни “Try & Play”)  за Услугата за достъп до Интернет. Дали такъв безплатен пробен период е достъпен за вас и, ако е така, продължителността на този безплатен пробен период ще зависи от вашата страна на използване.

Когато се прилага безплатният пробен период и след изтичането му, вие ще можете да продължите активирането на Услугата за достъп до Интернет след плащане и въз основа на плановете за активиране, посочени по-долу.

Месечни активации или годишни активации. Можете да закупите месечна или годишна активация на услугата за достъп до интернет.

Ако изберете месечно активиране , ще трябва да платите месечната такса за активиране изцяло и предварително в началото на месечния период, за който се отнася (по време на първоначалната покупка или на всяко последващо подновяване). Месечната активация ще бъде автоматично подновена за следващ период от един (1) месец, освен ако не анулирате месечната си активация през вашия акаунт поне един (1) ден преди изтичането на текущия месечен период.

Ако изберете годишна активация, ще трябва да платите дванадесет (12) последователни месечни активации наведнъж. Вие ще заплатите годишната такса за активиране изцяло и предварително в момента на покупката. Ако искате да подновите активирането след изтичане на годишен период, трябва да подновите активирането през вашия Акаунт и да заплатите годишната такса за активиране изцяло и предварително в момента на подновяването (няма автоматично подновяване на годишното активиране).

Доплащания. За всеки месечен период (независимо дали въз основа на месечно активиране или годишно активиране), можете, чрез своя акаунт, да закупите допълнително разрешение за използване на данни преди края на такъв месечен период, ако искате да увеличите ограничението за използване на данни, свързано с този месечен период . Допълването трябва да бъде платено предварително и ще бъде валидно за един (1) месец от деня, в който е закупено.

Месечните периоди на активиране и допълванията се изчисляват от месец на месец (например: от 15 ноември до 14 декември включително или от 25 февруари до 24 март включително).

 

3.              Цени и такси – ДДС – Методи на плащане и фактуриране

Цените и таксите за месечните и годишните активации на Услугата за достъп до Интернет, както и за Допълванията са посочени във Вашия акаунт. Във фактурата, която ще получите ще бъдат разграничени два отделни елемента.

Цените (включително приложимия ДДС), определени от Доставчика на ECS, ще бъдат препратени от TME на Доставчика на ECS след плащане от ваша страна. Доставчикът на ECS ще вземе решение за потенциални увеличения на своите цени в съответствие със собствените си правила и условия, условията за използване и с приложимите закони и разпоредби.

Таксата за активиране и администриране на TME включва приложимия ДДС.

Приемаме следните методи за плащане на вашите месечни или годишни такси за активиране и/или допълвания: дебитна/кредитна карта и/или PayPal. Запазваме си правото да изключим определени методи на плащане или да включим допълнителни по наше усмотрение и по всяко време.

Фактурите ще се показват във вашия акаунт, което означава, че връзка към „PDF“ версията на фактурата ще ви бъде изпратена след покупката ви през вашия акаунт.

 

4.              Право на отказ

Имате право да се откажете от активирането на Услугата за достъп до Интернет или закупуването на Допълване в рамките на четиринадесет (14) дни от деня, следващ датата на активирането или покупката, без да посочвате причина.

Трябва да упражните правото си на оттегляне през вашия акаунт. Ако упражните правото си на оттегляне, ще ви бъдат възстановени всички такси или цени, които бихте платили. Ние ще извършим такова възстановяване, като използваме същия начин на плащане, който сте използвали за плащане на таксите или цените във връзка с активирането на Услугата за достъп до Интернет или покупките на Допълвания, освен ако не сте договорили друг начин. Ние няма да ви начислим никаква такса или разход за такова възстановяване.

 

5.              Промяна на Услугата за достъп до Интернет и/или Услугите за съдържание

Доставчикът на ECS и/или всяка друга съответна трета страна, в зависимост от случая, може по всяко време да промени услугата за достъп до интернет и/или една или повече от услугите за съдържание (тяхната наличност, функционалности, характеристики, обхват и/ или спецификации) или да ги замени с различни или еквивалентни услуги или да добави различна или нова услуга, временно или постоянно (например за поддръжка, надграждане, подобрение и т.н.) без предварително известие и в съответствие с техните собствени правила и условия, условия за ползване и приложимо законодателство.

 

6.              Прекратяване/неподновяване на вашето активиране на услугата за достъп до интернет

Имаме право по всяко време да прекратим вашето активиране на Услугата за достъп до Интернет, ако решим да спрем предоставянето на Услугата за достъп до Интернет или ако Доставчикът на ECS реши повече да не предоставя Услугата за достъп до Интернет като цяло или във вашата страна, като ви даде разумно предварително известие от поне тридесет (30) календарни дни. В случай, че прекратим активирането ви преди крайната дата на съответния период на активиране, който вече е платен от вас, ние ще ви възстановим в разумен срок частта от таксите за услугата за достъп до интернет, съответстваща на периода на активиране, в който сте не са имали достъп и/или използване поради предсрочното прекратяване от наша страна.

Ако прекратим вашето активиране съгласно тази клауза, вие нямате право и не можете да поискате от нас и/или доставчика на ECS каквато и да е компенсация, възстановяване на разходи или щети, различни от възстановяването, посочено в тази клауза.

Активирането на Услугата за достъп до Интернет е необходимо, за да можете да използвате някоя от Услугите за съдържание. Следователно прекратяването на активирането на услугата за достъп до интернет означава, че услугите за съдържание също се прекратяват.

Прекратяването от наша страна или неподновяването от ваша страна на активирането на услугата за достъп до интернет няма да повлияе на предоставянето на телематичните услуги, които ще продължат въз основа на вашия абонамент.

 

Раздел 8 – Lexus HomeCharge Solution

Този раздел се отнася за вас само ако притежавате и сте добавили устройство HomeCharge (“HomeCharge”) към вашия гараж в приложението. Този раздел обяснява условията за използване на “HomeCharge Solution” в интеграция с нашето приложение.

 

1.              Какво представлява HomeCharge Solution?

HomeCharge може да бъде закупен от нашата мрежа от дилъри и след като бъде свързан към вашата електрическа инсталация, позволява зареждането на вашия автомобил във вашето жилище. Моля, имайте предвид, че нашият HomeCharge може да не е наличен във вашата страна на пребиваване. В случай на съмнение, свържете се с вашия дилър на Lexus.

Можете да използвате своя HomeCharge в интеграция с нашето приложение, за да увеличите в максимална степен неговите възможности. Тези възможности са описани по-долу, а допълнителна информация може да бъде намерена на нашите уебсайтове.

Управление и актуализации на HomeCharge

  • Управление на потребителите, включително RFID
  • Интелигентно зареждане
  • История на зареждането
  • Дистанционно стартиране и спиране start & stop

Ние си запазваме правото по всяко време да добавяме или премахваме нови функции към нашето решение, без уведомяване от наша страна, когато това е разрешено от закона.

 

2.              Как можете да активирате HomeCharge Solution ?

За да активирате вашия HomeCharge Solution в приложението, трябва да:

  • Приемете настоящите Условия за ползване, когато създавате акаунта си;
  • Придобиете и добавете устройство HomeCharge към вашия гараж в приложението.

 

3.              Трябва ли да плащате за HomeCharge Solution?

Няма да ви таксуваме за използването на функциите в приложението, свързани с вашето решение HomeCharge.

В случай че, когато и да било, променим нашата политика и започнем да таксуваме потребителите за използването им на функциите в приложението, свързани с вашия HomeCharge Solution, вие ще бъдете уведомени за тази промяна предварително и след това ще имате възможност да анулирате абонамента си, ако не желаете да продължите да използвате Услугите на платена основа.

 

4.              Местна регулация

Моля, имайте предвид, че станциите за зареждане като HomeCharge може да са предмет на променящи се местни разпоредби с течение на времето. Следователно може понякога да се наложи да актуализираме вашия HomeCharge. Когато инсталирате своя HomeCharge, ще бъдете подканени в приложението да посочите местоположението му.

Ваша отговорност е да посочите точно местоположението на вашата станция за зареждане, за да осигурите съответствие с местните разпоредби, които се отнасят за вас. Не можем да носим отговорност за осигуряването на правилната информация за местоположението, за да отговаря на тези местни разпоредби.

 

Раздел 9 – Общи разпоредби

1.              Промени в тези Условия за ползване

Запазваме си правото да променяме тези Условия за ползване по всяко време през срока на вашия абонамент за избраните Услуги.

Ваша отговорност е редовно да проверявате тези Условия за ползване чрез портала или в приложението.

С изключение на несъществени промени, които няма да ви засегнат, ние ще ви уведомим по имейл, изскачащ прозорец или по най-подходящия начин, ако променим тези Условия за ползване

Ако в рамките на тридесет (30) календарни дни от получаването на гореспоменатия имейл, изскачащ прозорец или най-подходящото средство не сте прекратили абонамента за Услугите в съответствие с тези Условия за ползване, такава промяна ще влезе в сила и стават обвързващи за вас след изтичането на този период от тридесет (30) календарни дни.

В случай че променим тези Условия за ползване по време на годишен период на активиране на Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание, ние ще възстановим годишната такса за активиране на пропорционална база. На портала ще намерите допълнителна информация за това как можете да поискате такова възстановяване.

 

2.              Спазване на закона

Вие потвърждавате и се съгласявате, че е ваша отговорност да спазвате приложимите закони и разпоредби, когато осъществявате достъп и използвате Услугите. Без да ограничавате общото съдържание на гореизложеното, ваша отговорност е да спазвате всички:

  • приложими закони и разпоредби за износ и внос, приложими за използването на Услугите;
  • приложими местни или национални закони, които биха могли да ограничат използването на тези Услуги във вашия район (напр. местни закони за движение по пътищата, ограничения на законите за околната среда или ограничения на конкретни места като природни паркове); и
  • приложими закони и разпоредби за поверителност и заетост. Ако сте работодател и ако предоставяте нашите Услуги на своите служители, трябва да спазвате всички правила и ограничения по отношение на използването на Услугите по отношение на служителите (напр. чрез предоставяне на информация за честна обработка и чрез получаване на съгласие, когато е необходимо), като се разбира, че вашите служители ще трябва да активират услугата за достъп до интернет като физически лица.

 

3.              Наемане на вашия автомобил

Ако желаете да заемете вашето превозно средство на друго лице, за негово или нейно временно ползване, или да извършите сервизиране на вашия автомобил във фирма, която ще извършва сервизна дейност за превозни средства, трябва да информирате това лице или сервизна компания, че вашето превозно средство е свързан автомобил и че можете да проследите вашето превозно средство и поведението на лицето при шофиране.

По желание можете да се договорите с това лице, че временно ще активирате „режим на поверителност“ на вашето превозно средство, като деактивирате проследимостта на вашия автомобил, докато „режимът на поверителност“ не бъде деактивиран. След това вие носите отговорността да спазвате това споразумение за продължителността на периода на заемане.

Ако лицето, на което заемате вашето превозно средство, избере да използва услугите чрез своя акаунт, вашият абонамент ще бъде анулиран, както е описано по-горе. За да се абонирате отново за Услугите, ще трябва да следвате същата процедура като описаната в тази клауза.

Моля, имайте предвид, че във всеки случай вие носите отговорност за опазването на поверителността на лицата, които използват вашето превозно средство.

 

4.              Изисквания и ограничения

Трябва да спазвате следните изисквания и ограничения и се съгласявате с:

  • своевременно да инсталирате всички надстройки, корекции на грешки, пачове и други корекции, свързани с Услугите, които предоставяме от време на време;
  • спазвате всички приложими изисквания, условия или практически кодекси на мрежови/безжични оператори във връзка с използването на Услугите от ваша страна;
  • не предприемате действия или да допускате пропуски, които могат: 
  1. нарушават или компрометират целостта или сигурността на Услугите, всяка мрежа от партньори или доставчици на TME или поверителността на всяко друго лице;
  2. причиняват щети на TME или на която и да е от третите страни на TME;
  • не използвате достъпа или услугите:
  1. за каквато и да е измамна, престъпна, клеветническа, или с цел тормоз цел, или за участие или насърчаване на каквато и да е незаконна дейност;
  2. за прекъсване, нарушаване или застрашаване на интелектуална собственост, неприкосновеност на личния живот или други права или незаконно присвояване на собственост на която и да е трета страна;
  3. за предаване на подвеждаща или неточна информация с намерение за измама, причиняване на вреда или неправомерно получаване на нещо ценно;
  • да не проверявате, притежавате, използвате, копирате, извършвате обратно инженерство или опитвате да откриете изходния код на или използван за създаване на компютърна програма или друг компонент на Услугите, освен ако не е разрешено друго от приложимите закони;
  • да не се опитвате да хакнете или да получите неоторизиран достъп до която и да е мрежа, среда или система на TME или на някой от партньорите, доставчиците или клиентите на TME;
  • да не събирате, използвате или прехвърляте никаква информация, включително лични данни, обработвана в контекста на вашето използване на Услугите, освен за разрешеното от вас използване на Услугите; и
  • да нямате достъп или да използвате каквато и да е услуга за изграждане на конкурентен продукт или за основната цел да наблюдавате неговата наличност, производителност или функционалност или за сравнителни или конкурентни цели.

 

5.              Гаранции и отговорност

Въпреки множеството технически и организационни мерки, които предприемаме, за да гарантираме качеството и сигурността на Услугите, не можем да гарантираме, че:

  • информацията, която вашето превозно средство предава на нашите бек-енд информационни системи, винаги ще бъде напълно поверителна и защитена и няма никакъв риск от прихващане или друг неоторизиран достъп;
  • вашият достъп до и използването на услугите винаги ще бъде непрекъснат и достъпен;
  • данните, предоставени ви чрез Услугите, са точни или пълни;
  • услугите са без грешки или че няма да има загуба на качество;
  • Ние не гарантираме наличието или качеството на спешната помощ, която можем да ви предоставим в контекста на известия за срив. До степента, разрешена от приложимото законодателство, нито TME, нито пътната помощ могат да бъдат държани отговорни за невключване на спешна помощ и/или полиция или за забавяне или грешка при това.

Ние не гарантираме качеството, пълнотата или коректността на която и да е от Услугите, предоставяни от Трета страна, и следователно не поемаме никаква отговорност или задължения, произтичащи от използването на тези Услуги от ваша страна. До степента, разрешена от приложимото законодателство, вие се съгласявате да ни обезщетите и да ни предпазите от всякакви щети или загуби, които ние или нашите асоциирани или дъщерни компании може да понесем във връзка с вашето използване на Услугите, предоставяни от трета страна.

Не можем да носим отговорност за загуби или щети или за искове на трети страни, произтичащи от това, че не сте прекратили абонамента си за Услугите.

Ние няма да носим отговорност и да носим каквато и да е отговорност за каквито и да е щети, които може да претърпите или да причините на трети страни поради използването на Платформата и/или Вашия акаунт.

Независимо от която и да е друга разпоредба на тези Условия за ползване, ние не изключваме или ограничаваме нашата отговорност за:

  • смърт или телесна повреда, причинени от нас (Освен ако не е посочено друго в тези Условия за ползване);
  • измама, измамно погрешно представяне, груба небрежност или умишлено неправомерно поведение, причинено от нас или от някой от нашите служители или агенти; или
  • загуба или повреда, които не можем да ограничим или изключим съгласно задължителното приложимо законодателство.

Освен ако не е посочено друго в настоящите Условия за ползване, нашата обща съвкупна отговорност, произтичаща от небрежност, нарушение на договора или по друг начин съгласно или във връзка с тези Условия за ползване, ще бъде ограничена до по-високата от

  • 200 евро стойност; или
  • общата сума на таксите, платени от вас към нас през периода от три (3) месеца, предшестващ събитието, пораждащо задължението.

Освен ако не е посочено друго в тези Условия за ползване, ние няма да носим отговорност:

  • за всякакви косвени или последващи загуби или щети, независимо дали произтичат от небрежност, нарушение на договор или по друг начин, включително, но не само, загуба на печалби, загуба на репутация, загуба на данни, загуба на приходи, загуба на оборот, загуба на бизнес, репутация щети, загуба на възможности, прекъсване на бизнеса или загуба на очаквани спестявания; или
  • за всякакви загуби или щети, произтичащи от неспазването на вашите отговорности и задължения съгласно настоящите Условия за ползване.

 

6.              Данни за контакт и оплаквания

Ако имате някакви въпроси относно Услугите или ако имате някакви оплаквания относно Услугите, моля, първо се свържете с предпочитания от вас оторизиран търговец. Можете също да се свържете с нас, като използвате следните данни за контакт: lexus@contact.lexus.bg.

Ако и до степента, приложима съгласно законите на вашата държава, в която сте се абонирали за Услугите, и при условие, че сте потребител съгласно тези закони, имате право да подадете жалба чрез ODR платформата, като щракнете тук Онлайн разрешаване на спорове (Opens in new window)  .

При подаване на жалба чрез тази Платформа, следният имейл адрес lexus@contact.lexus.bgможе да бъде споменат като наш имейл адрес; или със следния компетентен орган: ул. Врабча 1, гр. София, www.kzp.bg.

 

7.              Интелектуална собственост

Всички марки, посочени на Платформата и всеки свързан уебсайт, са търговски марки или регистрирани търговски марки на компанията Toyota Motor Corporation, с централен офис в Япония, и са валидни в Европейския съюз и/или други юрисдикции.

Графиките на Lexus, емблемите, заглавията на страниците, иконите на бутоните, скриптовете и имената на услугите и приложенията са търговски марки или търговски облик на Lexus. Търговските марки и търговският облик на Lexus не могат да се използват във връзка с продукт или услуга, които не са на Lexus, по начин, който е вероятно да предизвика объркване сред клиентите или по начин, който омаловажава или дискредитира Lexus.

Всички търговски марки, които не са собственост на Toyota Motor Corporation и които се появяват на Платформата и всеки свързан уебсайт, са собственост на съответните им собственици, които могат или не могат да бъдат свързани, свързани с или спонсорирани от Lexus.

Lexus запазва всички права върху данните, получени от използването на Платформата, нейното съдържание, Услуги и приложения и т.н., в анонимна форма, както и всяко последващо използване или анализ, извършен от Lexus въз основа на такива данни.

 

8.              Доставчици трети страни

Доставчиците трети страни могат да правят достъпни, да предоставят или продават продукти, услуги или приложения чрез Платформата.

Ние не носим отговорност за проверка, оценка и/или валидиране на който и да е от тези продукти, услуги или приложения на доставчици трети страни. Ние не гарантираме, нито одобряваме предложенията на който и да е от тези доставчици трети страни и по никакъв начин не носим отговорност за действия от страна на доставчиците трети страни и/или за съдържанието, качеството и/или представянето на техните продукти, услуги или приложения.

Доставчиците трети страни ще имат отделни условия за използване, осигуряване на достъпност, предоставяне или продажба на техните продукти, услуги и приложения, които ще трябва да приемете изрично. Трябва внимателно да прегледате техните условия за ползване, когато обмисляте да участвате във взаимодействие с тях.

 

9.              Промени

Ние си запазваме правото да правим промени в съдържанието, Услугите, приложния софтуер и др. на Платформата, както и в тези Условия за ползване, по всяко време.

Вие ще сте обект на версията на тези Условия за ползване, която е в сила към момента, в който използвате Платформата, освен ако не се изисква промяна в тези Условия за ползване по закон или държавен орган.

Ако някое от тези Условия за ползване бъде счетено за невалидно, нищожно или поради някаква причина неприложимо, това конкретно условие ще се счита за разделимо и няма да повлияе на валидността и приложимостта на което и да е от останалите Условия за ползване.

Ваша отговорност е да проверявате редовно тези Условия за ползване чрез Платформата.

С изключение на несъществени промени, които няма да ви засегнат, ние ще ви уведомим по имейл, изскачащ прозорец или по най-подходящия начин, ако променим тези Условия за ползване.

Ако в рамките на тридесет (30) календарни дни от получаването на гореспоменатия имейл, изскачащ прозорец или най-подходящото средство не сте прекратили абонамента за Услугите в съответствие с Условията за ползване, такава промяна ще влезе в сила и ще стане обвързващи за вас след изтичането на този период от тридесет (30) календарни дни.

В случай че променим тези Условия за ползване по време на годишен период на активиране на Услугата за достъп до Интернет и Услугите за съдържание, ние ще възстановим годишната такса за активиране на пропорционална база. На портала ще намерите допълнителна информация за това как можете да поискате такова възстановяване.

 

10.          Събития извън нашия разумен контрол

Ние няма да носим отговорност за каквото и да е забавяне или неизпълнение на нашите задължения съгласно настоящите Условия за ползване, ако забавянето или неуспехът произтичат от причини, които са извън нашия разумен контрол.

 

11.          Отказ

Ако нарушите тези Условия за ползване и ние не предприемем никакви действия, ние все още ще имаме право да използваме нашите права и средства за защита във всяка друга ситуация, в която нарушавате тези Условия за ползване.

 

12.          Приложимо право и юрисдикция

Тези Условия за ползване се управляват от и ще се тълкуват в съответствие със законите на Република България.

Всеки съдебен спор относно съдържанието, тълкуването и/или изпълнението на тези Условия за ползване ще бъде отнесен пред съдилищата на Република България., който ще има изключителна юрисдикция.

 

13.          Разни

При определени обстоятелства изискваната от закона функция за e-call ще бъде активирана. Това се регулира от Регламента на ЕС за електронно повикване e-call (Регламент 2015/758 от 29 април 2015 г.) или негов еквивалент извън ЕС. Вашето превозно средство автоматично ще уведоми службите за спешна помощ в страната, в която се намира вашето превозно средство, в случай на катастрофа, предизвикваща задействане на въздушна възглавница.

Никакво забавяне или отказ от вас или нас да упражните каквито и да било правомощия, права или средства за правна защита съгласно настоящите Условия за ползване няма да действа като отказ от тях, нито еднократно или частично упражняване на такива правомощия, права или средства за защита ще възпрепятства други или допълнителни упражняване на тях. Всеки отказ, за да бъде ефективен, трябва да бъде в писмена форма.

Ако някое условие или друга разпоредба на тези Условия за ползване е невалидна, незаконна или не може да бъде наложена от което и да е правило или закон или обществена политика, всички други условия или разпоредби на тези Условия за ползване ще останат в пълна сила и действие. При такова определяне, че някое условие или друга разпоредба е невалидна, незаконна или неподлежаща на изпълнение, Страните ще преговарят добросъвестно за промяна на тези Условия за ползване, така че да изпълнят първоначалното намерение на Страните възможно най-близо.

Всяка разпоредба на тези Условия за ползване, която изрично или косвено е предназначена да продължи да е в сила след прекратяването или изтичането на абонамента ви за Услугите, няма да бъде засегната от такова прекратяване или изтичане и ще продължи да бъде в пълна сила след това. Това се отнася, наред с други неща, до клаузи, свързани със спазването на закона (2), гаранции и задължения (5) и права върху интелектуална собственост (8).

Имаме право да възлагаме на подизпълнители, възлагаме или прехвърляме някое от нашите права и/или задължения по отношение на тези Условия за ползване на която и да е трета страна.

Нямате право да възлагате на подизпълнители, да възлагате или прехвърляте което и да е от вашите права и/или задължения по отношение на тези Условия за ползване на която и да е трета страна без нашето предварително писмено разрешение.

Тези Условия за ползване съставляват цялото споразумение между вас и нас по отношение на Услугите и те отменят и заместват всякакви предишни или текущи споразумения, писмени или устни, свързани с Услугите.